تولید روغن مار

بهترین روغن مار یک محصول طبیعی برای مراقبت از پوست و مو می‌باشد و برای سال‌های متمادی است که در کشور چین به ثبت رسیده است. صدها سال پیش از این ماده برای درمان سوختگی، برطرف کردن خشکی پوست و مو استفاده می‌شده است. از آنجا که بافت بدن انسان ظریف است، در هنگام استفاده می‌تواند متناسب با ویژگی‌های فیزیولوژی پوست ظاهر شده و سازگاری بسیار عالی با آن ایجاد کند. این ماده به خوبی در پوست نفوذ کرده و باعث حفظ رطوبت و ترمیم بافت‌های آن می‌شود.

بسیاری از این روغن‌ها امروزه از اسیدهای چرب اشباع نشده، اسید لینولنیک و اسید لینولئیک تولید شده و برای سرمازدگی، سوختگی و ترک‌های پوست یک محصول مفید و استثنایی هستند.

خواص روغن مار

بهتر است بدانید که این ماده هیچ عوارض جانبی بر روی پوست بدن انسان به همراه ندارد و هم اکنون در چین، ژاپن، آسیای جنوب شرقی و بسیاری از نقاط جهان، مردم از آن استفاده می‌کنند، چرا که بر این باورند این ماده به عنوان یک محصول خالص برای مراقبت از پوست و موی انسان مفید واقع می‌شود. افراد زیادی سرمایه گذاری‌های قابل توجهی را در زمینه تحقیق و توسعه محصولات مراقبت پوستی انجام داده‌اند. این محصولات بهداشتی برای تامین و رفع نیازهای مردم در زندگی مادی بسیار مناسب است.

خصوصیات بی نظیر روغن مار فوق‌العاده است، روغن مار با توجه به موادی که از آن تولید شده است، نفوذپذیری خوبی دارد. این مواد دارای اثرات تنظیم کننده اختلالات غدد داخلی، ملین روده، ایجاد زیبایی، جلوگیری از پیری پوست، کاهش اسکلروز رگ‌های خونی، تورم و ترویج گردش خون است.

آن‌ها برای کاهش سرمازدگی، سوختگی، جلوگیری از پوسته پوسته شدن، اگزمای مزمن، درمان درد ورزشکاران، زونا، آکنه و بسیاری از بیماری‌های دیگر مفید هستند.

روغن مار چگونه به دست می‌آید؟

بسیاری بر این باورند که در گذشته برای تولید روغن مار ابتدا سعی می‌کردند که پوست آن را جدا کرده و آن را در معرض حرارت قرار دهند. افزایش دما موجب می‌شده است تا روغن انتهایی دم و پوست از آن خارج شود. مار آبی کشور چین و برخی از مارهای دیگر مانند بوآ، برای این کار شکار می‌شدند.

چربی‌های حاصل از این کار در نهایت به یک روغن غلیظ تبدیل می‌شوند. دلیل این کار تولید اسیدهای چرب اشباع نشده مانند امگا ۳ است که خواص قابل توجهی را برای سلامتی انسان فراهم می‌کند. چین، تایلند و ویتنام از کشورهای اصلی و سرآمد در تولید روغن مار هستند. اگر محصولی که تهیه می‌کنید واقعا خالص و اصل باشد، می‌تواند تاثیر قابل توجهی در درمان داشته باشد.

خواص روغن مار

نحوه استفاده

روغن مار خالص سرشار از مواد فعال طبیعی و ترکیبات باکتریواستاتیک است و قدرت نفوذ فوق العاده‌ای دارد. این ماده می‌تواند به طور مستقیم برای ایجاد شرایط تغذیه‌ای به پوست انسان نفوذ کند و باعث افزایش سوخت و ساز سلول‌های پوستی می‌شود. روغن مار یک ماده مفید برای سلامتی انسان است که بسیاری از ورزشکاران نیز از آن استفاده می‌کنند. نه تنها مردم عادی بلکه در طب سنتی چین این محصول کاربرد فراوانی دارد.

روغن مار برای کاهش اگزما، کهیر، آکنه و بسیاری از مشکلات پوستی مفید می‌باشند. بسیاری از طبیبان چینی عنوان می‌کنند که زمانی که کمی آن را گرم کرده و به محل درد بمالید، می‌توانید پس از چند دقیقه کاهش درد را احساس کنید. علاوه بر این امروزه این محصول به عنوان یک ماده اولیه مهم در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی به شمار می‌آید.

مصرف روغن مار می‌تواند به کاهش چروک‌های پوست کمک کند و آن را لطیف و براق جلوه دهد. علاوه بر این برای زنانی که پس از زایمان چروک‌های ریز و علائم کشش پوست را بر روی شکم خود مشاهده می‌کنند، این ماده مفید خواهد بود. روغن مار می‌تواند تاثیر قابل توجهی برای بهبود زخم بستر داشته باشد. زمانی که در زمستان احساس سرمازدگی بر روی پوست دست یا پای خود دارید، می‌توانید از این ماده استفاده کنید، آنگاه مشاهده خواهید کرد که پس از یک هفته پوست به حالت عادی خود باز می‌گردد.

با پیشرفت مستمر علم و فناوری، تحقیقات مربوط به تولید این محصول نیز به سطح جدیدی دست یافته است. به کمک استفاده از مواد فعال طبیعی و باکتریواستاتیک موجود در آن، این محصول برای کاهش آکنه‌ها بسیار مفید بوده و به عنوان یک ماده آنتی باکتریال، ضد التهاب و جلوگیری از رشد باکتری‌های مضر بر روی پوست، نقش تنظیم ایمنی پوست را به خوبی ایفا می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *