روغن مار اصلی

برای این که از روغن مار اصلی استفاده شود بهتر است که راجع به روغن مار اصلی بیش‌تر بدانید روغن مار به این علت که با سختی زیادی ایجاد می‌شود از قیمت زیادی نیز برخوردار است. اگر با محصولاتی از روغن مار رو به رو شدید که قیمت زیادی برای آن‌ها وجود نداشت بهتر است که آن روغن را خریداری نکرد به این علت که امکان دارد این روغن‌ها، روغن اصل نمی‌باشد.
تاریخچه روغن مار نشان می‌دهد روغن مار اصل باعث ابریشمی شدن مو می‌شود و این براقی برای مو بسیار زیبا خواهد بود و به مو براقی خاصی را خواهد بخشید بنابراین هنگامی که از روغن مار استفاده می‌شود اگر این خصوصیات بر روی مو ایجاد شود به این معنی است که روغن مار اصل است.
برای افرادی که از کمبود مژه و ابرو برخوردارند بهتر است که از این روغن‌ها استفاده کنند زیرا باعث می‌شود که مواد مغذی به ابرو و مژه برسد. اگر روغن ناخالصی داشته باشد باعث می‌شود برای هر جایی از بدن که از آن استفاده می‌شود خاصیت خوبی را برای آن قسمت نداشته باشد و همین طور این که باعث ریزش نیز خواهد شد.
مخصوصا اگر برای مو از آن استفاده شود این امکان بیش‌تر می‌تواند وجود داشته باشد بنابراین حتی برای قسمت‌های دیگر بدن نیز می‌توان گفت که اگر روغن ناخالص و اصل نباشد این چنین مشکلاتی را می‌تواند ایجاد کند.

روغن مار

بنابراین بهتر است که از این روغن‌ها به صورت اصل استفاده شود تا مشکلاتی که در بدن وجود دارد با استفاده از این روغن‌ها حل شود نه این که با استفاده از روغن‌هایی که اصل نیستند باعث زیاد شدن مشکلاتی که در بدن وجود داشته است شود.
نمی‌توان گفت که برای این که بخواهید اصل را از غیر اصل برای روغن مار ایجاد کنید گرینه و یا نکته خاصی برای این موضوع وجود داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت که اگر یک مورد خاص برای این روغن بیان شود به راحتی می‌توان اصل را از غیر اصل تشخیص داد.

اما متاسفانه چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌توان برای این روغن فاکتور خاصی را در نظر گرفت یکی از گزینه‌هایی که برای مشخص کردن روغن مار از آن استفاده کرد این باشد که روغن مار از بوی بدی برخوردار است.

البته این ویژگی است که برای این روغن‌ها بیان می‌شود تا این که معیار و فاکتوری باشد برای این که اصل بودن آن را مشخص کرد نمی‌باشد. بنابراین با استفاده از نکاتی که برای ویژگی‌های آن بیان می‌شود می‌توان به نوعی برای این که با آن آشنا شد و خواص آن را دانست و به نوعی با ویژگی‌هایی که برای آن وجود دارد برای نکاتی به عنوان تشخیص این روغن استفاده کرد. برای برخی از محصولات گران بودن آن محصول نمی‌تواند معیار و ملاک محسوب شود بنابراین برای روغن مار باید این ملاک را در نظر گرفت که روغن مار به سختی تولید می‌شود بنابراین نیز باید از میزان قیمت بالایی نیز برخوردار باشد.
هنگامی که با روغن مار گران برخورد می‌کنید باید آن را بخرید البته گران بودن روغن مار نیز نباید از حد خود فراتر رود باید به نوعی متناسب باشد گرانی که غیر اصولی باشد برای خرید نمی‌تواند مناسب باشد.
زمانی که از روغن مار اصلی استفاده می‌شود تمامی نکاتی که در رابطه با روغن مار وجود دارد باید بر روی بدن اتفاق بیفتد اگر این اتفاق حاصل نشد می‌توان گفت که روغن مار اصلی نبوده است.

روغن مار

این امکان نیز وجود دارد که روغن مار بر روی برخی از بدن‌ها می‌تواند تاثیر نداشته باشد این بستگی به بدن فرد دارد که از روغن استفاده می‌کند. حتی برخی از بدن‌ها نمی‌توانند در برابر روغن مار از خود واکنش نشان دهند البته این بستگی به بدن هر فرد دارد که از آن استفاده می‌کند.
روغن مار باید از غلظت خوبی برخوردار باشد این غلظت بستگی به خالص بودن روغن دارد البته این نیز ویژگی برای روغن مار است اما به هر حال می‌تواند برای تشخیص روغن مار از آن استفاده کرد.
رنگی که برای روغن مار اصلی وجود دارد به این صورت است که می‌توان آن را به رنگ‌های عسلی نیز یافت کرد رنگ‌های که به شکل عسلی روشن و تیره نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. روغن مار بیش‌تر با این رنگ‌ها نشان داده می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای انواع بیماری‌ها استفاده کرد.
بنابراین برای استفاده از روغن مار باید ابتدا تمامی نکات و گزینه‌هایی که برای این روغن وجود دارد را لیست کنید تا حتی نکته‌ای را نیز از قلم نیندازید بنابراین هنگامی که تمامی نکات در نظر گرفته می‌شود می‌توان معیار خوبی برای انتخاب روغن مار به دست آورد.
بنابراین می‌توان گفت که به میزان یک درصد روغن مار می‌تواند اصل نباشد برای آن میزان یک درصد باید بسیار دقت کرد. زیرا از این روغن برای قسمت‌های حساس بدن مانند مو و پوست استفاده می‌شود که نقاطی هستند که بسیار حساس هستند و می‌توانند در مواجهه با روغن‌هایی که اصل نباشند از خود آلرژی ایجاد کنند.
به این صورت است که حساسیت و آلرژی به روغن مار ایجاد می‌شود اما این نیز صد در صد نیست. زیرا امکان دارد روغن مار اصل باشد اما پوست بدن با آن سازگاری نداشته باشد البته این جز استثنا است که می‌تواند برای روغن مار وجود داشته باشد برای همین بهتر است که تمامی نکات برای روغن مار را در نظر گرفته شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *